tisdag 1 juli 2008

Kaffe

Var nere på stan idag för klippning av håret. Nuvarande frisör är fortfarande ej i samma klass som Malin tyvärr. Det blev lite för mycket pengar i parkeringsautomaten så jag var tvungen att döda lite tid på stan så det fick bli en kaffe och spana på människor. Det borde vara en sysselsättning jag borde göra mer av men tyvärr räcker inte tiden till i dimman av sodium. Hur som helst satte jag mig på Panini och det var rätt hyfsad uteservering dock så var det tok på lite människor som passerade och kaffet var bara så där. Jag behöver hjälp! Vilket café har det bästa kaffet, uteserveringen, utsikt och innemiljö paketerat i ett och samma (nej, inte Storken!)? Ditt svar vill ja på ett vykort eller med ett enkelt inlägg. På återseende!

2 kommentarer:

Anonym sa...

espresso house uppe på gränby har lätt de bästa kaffet och intressant uteservering+ väldigt trevlig personal

Anonym sa...

Unico har en trevlig uteservering, men äckligt kaffe dock. Sitter man där så ser man en hel del bekanta ansikten :)//underordnad